Monday 20 January 2014

My Very Own Coasters/Podkladki Moje Wlasne

Moje wlasne bo w koncu zrobilam jakies dla siebie!
I say: my very own as I have finnaly made some for myself!

Niejeden taki oto zestaw robilam na zamowienie ale teraz przyszedl czas by dogodzic mojemu stolikowi i mojej herbatce:)
I've made more than one of these sets of coasters as orders but none of such for my own use until now. The time has come to spoil my coffee table a little bit :)

Zainspirowana zdjeciem znalezionym na Pinterest wydziergalam sobie takie cuda:
Inspired by this photo found on Pinterest I've made myselft a set of these beauties:





Zdjecie z Pinterest nie prowadzi w prosty sposob do oryginalnego posta niestety, ale udalo mi sie znalezc jego zrodlo. Jest tam tez tutorial gdybyscie mieli ochote wydziergac sobie takie podkladki!

The picture I have found on Pinterest doesn't take you to the original post easily unfortunatelly but I managed to locate it. There is also a nicely explained tutorial there if you were interested in making them for yourselves!

No to kto ma ochote na herbatke? :)
So, anybody wants some tea?:)


2 comments:

  1. jak robisz coś z pinterest, to nie podawaj źródła jako sam pinterest, tylko link do zdjęcia z którego korzystałaś - autorka twojej inspiracji byłaby wdzięczna :)

    Co do podkładek to wyszły naprawdę przepięknie, wyglądają bardzo solidnie! te z miętowym paseczkiem skradły mi serce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Marysza - ciesze sie ze Ci sie podobaja:)

      Co do linka do zdjecia to oczywiscie sie z Toba zgadzam i zawsze podaje zrodlo jesli z jakiegos korzystam. w tym przypadku zdjecie z pinterest nie prowadzilo do oryginalnego posta autorki a przynajmniej nie moglam go znalezc (co bylo troche dziwne) stad link do samego zdjecia. w kazdym razie udalo juz mi sie znalezc zrodlo (troche okrezna droga;)) i zamiescilam o nim info w poscie.

      Delete