Friday 18 November 2011

CANDY !!! / GIVEAWAY !!!


Macie ochote przygarnac maly kubeczek???

w recznie robionym sweterku i z mietowymi cukierasami, ktore moga tez posluzyc jako ozdoby na choinke! w sam raz na zime :)

Would you like to get a chance to win a tiny mug ???

dressed in handmade jumper and with peppermint candy cones, that can be used as xmas tree decoration! perfect for winter season :)


Zabawa bedzie sie toczyc rowniez na mojej stronce na FB
The giveaway will go on both here and on my FB page.

By wziac udzial w zabawie wystarczy:

  • zostawic komentarz pod tym postem lub pod postem na FB, wyrazajacy chec przygarniecia kubeczka;
  • podac info o moim CANDY  na swoim blogu lub udostepnic post na FB na swoim profilu;
  • osoby ktore nie maja bloga lub profilu na FB, tez sa mile widziane - dajcie o tym znac w komentarzu;

For a chance to win you need to:

  • leave a comment under this post or FB post, stating you would like to win my mug;
  • post the info about the GIVEAWAY on your blog with a phot0 and link to this post or share the FB post on your profile;
  • if you don't have a blog or FB profile, you can still take part in the giveaway - please just let me know about it in your comment;  
nie musicie byc obseratorami mojego bloga lub fanami na FB zeby wziac udzial w zabawie, ale jesli podoba sie Wam to co robie, to bedzie mi milo jesli dolaczycie:)
you don't have to be a follower or a fan of my Fb page to join the game, however if you like my makes, it would make me very happy to see you become one:)

zabawa trwa do polnocy 25 listopada (czasu londynskiego)/ you have time until midnight GMT on the 25th November

zapraszam wszytkich, wysle na caly swiat / everybody's welcome, I will post worldwide.

powodzenia!

good luck!


xx

4 comments:

  1. Ja chcę kubeczek z ocieplaczem i po laseczce dla każdego z moich chłopców hehe

    ReplyDelete
  2. Pasja...
    To coś, co pomaga nam uciec od codzienności i problemów. Coś, co pozwala nam wyzwolić z siebie emocje, stać się prawdziwym sobą...Pasja jest czymś bardzo ważnym w życiu każdego z nas. Nazwać pasją można wszystko, co kochamy robić, w czym czujemy się naprawdę spełnieni...

    "Szczęśliwy człowiek, który posiada pasję..."

    Człowiek bez pasji, nudzi swoją duszę, a Ty jej Aniu z pewnością nie zanudzasz;-D
    Marzy mi się coś, co wyszło spod Twoich rąk;-D taki kubeczek na przykład;-D

    ReplyDelete
  3. ja też, ja też, ja też.. :)

    ReplyDelete
  4. slodki kubek w czerwonym ocieplaczu

    ReplyDelete