Sunday 13 March 2011

wiosnieje coraz bardziej

uwielbiam gdy wiosnieje za oknem...jest tu juz tak cieplutko ze nawet taki zmarzluch jak ja porzucil juz skarpety i biega boso w polodkrytych czerwonych bucikach...:) mam nadzieje ze to juz  sie nie zmieni, bo juz sie przyzwyczailam do takiej pogody, i nawet deszcz tak bardzo nie przeszkadza...ale na Wyspach jak to na Wyspach, mozna sie spodziewac wszystkiego...nawet czterech por roku jednego dnia...ale co tam, mi i tak juz zielono...:)

odrobine wiosny zafundowalam sobie tez w domu...


...i zglaszam ja do FotoGry w Art Piaskownicy :) za oknem (i na oknie) oczywiscie Wyspowy deszcz...;)

i jeszcze troche wiosny z mojego okna (na poprawe nastroju przed nieuchronnie zblizajacym sie poniedzialkiem...)

milej resztki niedzieli wszystkim i udanego tygodnia :)

No comments:

Post a Comment