Thursday 30 September 2010

a na dobranoc cos co lubie...

Niedawno Kadabra zaprosila mnie do zabawy :)
 
Kadabra said...
Zapraszam do zabawy, oto jej zasady: 1.Napisz, kto zaprosił Cię do zabawy 2.Wymień dziesięć rzeczy, które lubisz 3.Przyznaj tę zabawe dziesięciu innym blogerom i poinformuj ich komentarzem.

hmmm, jest wiele rzeczy ktore lubie, do trzech sie od razu przyznalam w profilu ;)

oto 10 rzeczy, ktore przyszly mi do glowy...

lubie:
  1. spac - jak twierdzi moj maz, to jest moja pierwsza i najwieksza milosc;)  jestem w stanie zasnac w kazdych okolicznosciach przyrody, ale najbardziej chyba lubie zasypiac na naszej kanapie :D
  2. gory - chodzic po nich, oddychac ich powietrzem, podziwiac (najbardziej Bieszczady)
  3. jezyk wloski - taki moj bzik :)
  4. lody mietowe - najlepiej z kawalkami gorzkiej czekolady
  5. piec ciasta
  6. swoje stopy i dlonie :)
  7. burze - zwlaszcza taka z grzmotami i blyskawicami - i zapach jaki po niej zostaje...
  8. pakowac prezenty
  9. podroze male i duze
  10. chodzic:)
dobrej nocki wszystkim zycze...zzzzzz zz zzz zzz

    2 comments:

    1. fajne te Twoje "lubiane" :D ja się trochę bardziej u siebie rozpisałam :D

      ReplyDelete